w1_lech.jpg
podesłał MORI

12 Comments

  1. Wczoraj byłem u kumpla na prowincji (jakies 40 km od Giża), akurat był jego wujas Avensisem W0 SHOES, oto fotki:

    http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=7a8a6c3898c0c798

    http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=ccd2012299df5816

    http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=889fb7ce68fbc1d9

    A tym transporterem wczoraj wymiatałem cały dzień 80-90 km/h po polnych drogach, na asfalcie (wąskia i dziurawa droga) do 110 km/h się rozbujałem 🙂 Niby taki poldek, a ładnie bokami polatałem; w zakręcie 80 km/h i na ręcznym wchodzilem na szutrze, ładny drift hehe

    Foto:
    http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=4b9d0710bc8a3e86

    http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=10fe7bde7395046c

    Raz jak na błotku na zakręcie wdepnąłem, to mało bokiem płota nie przestawiłem 😉
    Polisch drift mashine!

    AGENT_NGI
  2. fajny poldek i w polaczeniu z szutrami to naprawde dobra zabawa… tylko po co ci ręczny? nie lepiej z kinetyki narzucić? wtedy większa frajda z nie az tak bardzo wymuszonego boka. polecam

    GKTM
  3. Próbowałem róznych sposobów wchodzenia bokiem w zakręty, bez ręcznego również – redukcja przed zakretem i but w podłogę (na ssaniu jeszcze ) wtedy tez ładnie sie składa w zakręt. Zawieszenie jest tak miękkie, że kazdy zakręt to przygoda, jak sie ostrą kontrę zrobi, to sie niebezpiecznie przechyla na bok 😉 Cały Poldon 🙂

    AGENT_NGI
  4. Coś mi się też kojarzyło, że znam to miejsce… W tym najwyższym budynku po prawej kiedyś był Urząd Lotnictwa Cywilnego – wiem, bo tata tam czasem załatwiał różne sprawy 😉

    Ch@mpion

Skomentuj WWL Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *