r0_bert.jpg
podesłał BLASZEK

7 Comments

  1. A co ma byc wydech schowany w zderzak ? Albo na styl scigaczy zamontowany ?
    Kazdy ma swoj gust, ale patrzac na polisch kicz, to akurat to BMW jest delikatnie zmienione i stylowo. Zadnych spoilerow i progow. Wg mnie tak lepiej niz z tona szpachli i plastiku trzeszczacego.
    A blaszka godna pogratulowania pomyslu i imienia.

    WWL
  2. WWL – dlaczego wszyscy popadają w skrajności. Albo seria albo kilo szpachli… nie ma innych punktów odniesienia…? Wieś też to nie jest. Zgadzam się, że to kwestia gustu i zgadzam się z Tobą, że ładnie to BMW wygląda, choć ja po prostu nie preferuję wystających wydechów i tyle.
    Ani to dla mnie piękne ani wieśniackie, a na pewno ładne i normalne.

    Array
  3. dla mnie przerobka samochodu ma sens tylko jezeli ma to na celu zwiekszenie mozliwosci samochodu (czyt. zawieszenie, moc,- w takiej kolejnosci); sam jezdze obnizonym samochdem na niskim profilu gumy, ale na gazie.

    a jesli chodzi o ta bete to nie podobaja mi sie dwie rury z dwoch stron. dla mnie pasuje to tylko w samochodach ktore maja tak seryjnie (i to nie we wszystkich np. clio sport po face to niezla lipa). rozumiem ze niektorzy uwazaja to za skrajnosc, ale ja tak mam i nie dlatego ze brak mi milosci do samochodow. poprostu to wpoily mi to rajdy gdzie byle ziomek z podwojna rura i neonami obsra sie gdy scignie sie z fura ze zmodyfikowanym zawieszeniem. moje motto to: samochod nie ma wygladac, samochod ma zapierdalac! choc obnizone zawieszenie duze kola i ciemne szyby robi na mnie wrazenie.

    pozdrawiam i zaznaczam zeszanuje inne 'poglady’ na sprawe

    GKTM

Skomentuj GKTM Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *