_logo4.jpg
podesłał MIET

linki do pozostałych propozycji na logo u góry spisu rejestracji

_logo3.jpg
logo z patriotycznym akcentem podesłał AGENT_NGI

w3_bols2.jpg
podesłał VIPER
+ lepsze P0 BIO02 od EVOLUZIONE

oraz żółty potwór od KOMANDOSA, link: http://www.verso.pl/lu/lambo.jpg

w_ania1.jpg
podesłał ZBYSZEK
blaszka austriacka ale złapana w Polsce, na pl. Szczepańskim w Kraku. Jakiś tydzień wcześniej niz to Audi A8 które podesłał Wania.

l0_neo.jpg
podesłał MERO
fotka zrobiona kilka m-cy temu w okolicach Lublina

w0_skok1.jpg
podesłał OSTRY
Wyjeżdżając z podporządkowanej nikt mnie nie chciał wpuścić, więc
zajechałem gościowi drogę, gościu już buczał jak wściekły. Ale jak
zahamowałem, z żeby fotkę SKOKA zrobic to gościa za mną krew zalała, hehe
pozdro 4 all

LINK DO KOMENTARZY ODNOŚNIE NASZEGO KUNKURSU ZAMIESZCZAM PO PRAWEJ (pod linkiem do spisu rejestracji),
a także link dodatkowo zamieszczam w naszym spisie rejestracji.
UL’bek

w0_dlp16.jpg
podesłał JAVOX
Niezle sie typ zamaskowal! Tyl caly zasypany sniegiem, a z przodu syf, ze
ledwie widac! Odkrylem go calkiem przypadkiem wczoraj na Iwickiej… 🙂

w0_tom.jpg
podesłał EL PAYACO, autor fotki: CHICKEN

Za inicjatywą nowego membera JAVOX’a ogłaszam konkurs na projekt naklejki z hasłem „rejestracja.blog.pl team” do nalepienia na, do wyboru: auto/rower/szafkę/czoło 😉

W zamyśle będzie to wydruk w full-kolorze na folii do oblepiania aut,żeby było to trwałe a nie odpadło po pierwszej wizycie na myjni.
Jako że mam zioma, który pracuje w firmie zajmującej się takimi wydrukami wydruk bylby w miarę po kosztach.
Koszt będzie znany dopiero wtedy, gdy znana będzie wielkość projektu oraz ilość naklejek – wtedy zobaczymy ile zajmie to cm2 – i jaki będzie koszt wydruku. Ale nie będą to niebotyczne pieniądze – 100PLN + vat za sztukę hehe 😉
Możemy to też druknąć na folii one-way-vision, czyli do nalepienia na szybkę. Jest to folia od wewnątrz w miarę przeźroczysta. Zresztą taką samą folią oblepione są np. stołeczne autobusy.
Ceną i wysyłką martmy się na końcu.

Póki co czekam na napływające projekty jako pliki JPG, które będę wrzucał na stronkę w celu ogólnej krytyki bądź uznania:).
Najlepszy projekt wybierzemy wspólnie.
Nagrodą w konkursie będzie wieczna chwała i pycha w charakterze ojca projektu oraz naklejka gratis:).
Pośpiechu nie ma, ale aby do wiosny ;).
Zatem Panowie i Panie graficy-amatorzy – do myszek! 😉
UL’bek

w1_waldi.jpg
podesłał JAVOX
fajnie sie jezdzilo w sobote po stolecznych ulicach, nie?;)

w1_tolak.jpg
podesłał OSTRY
Nieźle go musiałem gonić, w końcu to beemka siódemka. Ale moje 257 kucyków dało sobie radę ;-)))

s0_woda.jpg
podesłał DANZIGER
+ lepsza fotka R8 ALIS