e3_j33.jpg
podesłał ZBYSZEK

15 Comments

  1. To seicento, znaczy się wnętrze, a prędkość podczas robienia zdjęcia była zerowa:)Chwilę później to audi miałem jak na dłoni przed sobą, ale baterie w aparacie padły. Dlatego tylko takie zdjęcie.

    zbych KCH www.mygalery.prv.pl
  2. WWL napisał: „Uniak to konstrukcja rodem konca lat 80”
    Chciałeś powiedzieć „70-tych”. Projekt powstania fiatów Uno/Tipo zrodził się w roku 1978. Pierwsze Uno wyprodukowano w 1984. U mnie w rodzinie też mieliśmy Uno… rocznik 1992. Ale nie pamietam czy miało boczki drzwi obite czy nie. Z reszta, czy to takie ważne? Agent: Fiat jest z definicji tanim samochodem. Więc żeby powstał tani samochód trzeba oszczędzać na częściach/elementach wykończenia itp. Nie ma się więc o co burzyć. Sam jeżdżę teraz seicento i blachy mam dookoła więcej jeszcze niż w Uno. Mercedesa z Uniaka nie zrobisz. Choćby nie wiem w jak dobrym stanie był. Pzdr.

    javox
  3. Fiatowi od zawsze najlepiej wychodziły auta małe i tanie. Tanie zarówno w zakupie jak i eksploatacji. Goła blacha wewnątrz zupełnie nie prszeszkadza, jak pisał Jawox to nie ma być mercedes:) Ma to jeszcze jedną zaletę: nic nie trzeszczy w czasie jazdy;)

    zbych KCH www.mygalery.prv.pl
  4. Nie chcialem tu nikogo urazić, traktowalem swoja wypowiedx z humorem. (wara od Uno :p )
    Wiadomo, że to tanie miejskie auto, było w 1986 roku samochodem roku. Powiem tyle, że wole Uno niz zdawało by sie nowoczesną konstrukcję – Matiza.
    Goła blacha jest w uniaku w wersji 900 cm3, tu nawet nie ma klapy od schowka.

    AGENT_NGI

Skomentuj AGENT_NGI Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *