w9_rico3.jpg
zdjecia z lkw-infos.net podesłał KENJI

RICO zalał branżę swoim taborem,
tym samym zalał rejestracja.blog.pl,
a mnie osobiście zalała krew przy apdejcie… 😐

8 komentarzy

  1. ufff…
    skandal…
    a moze komus sie bardzo nudzi i przeliczylby ile moga miec ciezarowek wykorzystujac wszystkie W_PRP-do99 i wszystkie D_PRP-do99 oraz W i D_RICO-do9 ?? 😉

    rejestracja
  2. Zakładając, że nie ma na końcu samych zer:
    W* RICOE – 10
    D* RICOE – 10
    W* RICO* – 90
    D* RICO* – 90
    W* PRP** – 990
    D* PRP** – 990
    …czyli maksymalnie 2180 pojazdów.
    Nie wiem, czy zauważyliście, że na tablicach Rico nie ma praktycznie numerów z zerem po kodzie województwa???? Zmniejsza to ilość wszystkich kombinacji do tylko 1962 😉 A co będzie, jak zaczną brać w leasing jeszcze w innych województwach???? Strach pomyśleć :)))

    Ch@mpion
  3. rozumiem robic tak indywidualnie i w małych dobrze prosperujących firmach ale po co komu w takiej firmie indywidualki? przecierz to marnowanie pieniędzy, przynajmniej pół nastepnej ciężarówki by sie uzbierało z tych tablic…

    Ramzes
  4. To jest spora firma. Gadałem z jednym z kierowców. 80% spedycji mają z Europy Zachodniej na Wschód (czyli rynek jeszcze nienasycony, rozwijający się).

    Indywidualki pewnie potem wliczają w koszty. 🙂 A co do tego, ze ponad 500 ciągników ma tablice indywidualne (naczepy mają przeważnie niemieckie tablice i polskie zwykłe) i ze mieliby z tego juz TIR’a, to nie jest tak do konca, bo tak DUZA firma negocjuje ceny, które potem znacznie odbiegaja od tych w cennikach.:-)

    Pare alt temu ojca znajomy kupil w krotkim okresie czasu 14 Scanii 530 Topline. Oprocz sporych rabatów, dostał też Land Rovera Freelander!

    SABLE

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *