W9 RICO3

w9_rico3.jpg
zdjecia z lkw-infos.net podesłał KENJI

RICO zalał branżę swoim taborem,
tym samym zalał rejestracja.blog.pl,
a mnie osobiście zalała krew przy apdejcie… 😐

8 komentarzy

  1. ufff…
    skandal…
    a moze komus sie bardzo nudzi i przeliczylby ile moga miec ciezarowek wykorzystujac wszystkie W_PRP-do99 i wszystkie D_PRP-do99 oraz W i D_RICO-do9 ?? 😉

  2. Zakładając, że nie ma na końcu samych zer:
    W* RICOE – 10
    D* RICOE – 10
    W* RICO* – 90
    D* RICO* – 90
    W* PRP** – 990
    D* PRP** – 990
    …czyli maksymalnie 2180 pojazdów.
    Nie wiem, czy zauważyliście, że na tablicach Rico nie ma praktycznie numerów z zerem po kodzie województwa???? Zmniejsza to ilość wszystkich kombinacji do tylko 1962 😉 A co będzie, jak zaczną brać w leasing jeszcze w innych województwach???? Strach pomyśleć :)))

  3. rozumiem robic tak indywidualnie i w małych dobrze prosperujących firmach ale po co komu w takiej firmie indywidualki? przecierz to marnowanie pieniędzy, przynajmniej pół nastepnej ciężarówki by sie uzbierało z tych tablic…

  4. To jest spora firma. Gadałem z jednym z kierowców. 80% spedycji mają z Europy Zachodniej na Wschód (czyli rynek jeszcze nienasycony, rozwijający się).

    Indywidualki pewnie potem wliczają w koszty. 🙂 A co do tego, ze ponad 500 ciągników ma tablice indywidualne (naczepy mają przeważnie niemieckie tablice i polskie zwykłe) i ze mieliby z tego juz TIR’a, to nie jest tak do konca, bo tak DUZA firma negocjuje ceny, które potem znacznie odbiegaja od tych w cennikach.:-)

    Pare alt temu ojca znajomy kupil w krotkim okresie czasu 14 Scanii 530 Topline. Oprocz sporych rabatów, dostał też Land Rovera Freelander!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *