P7 BMW7

p7_bmw7.jpg
podesłała CARYAN

11 komentarzy

  1. Widze ze powracamy do tradycyjnych listow 🙂 Jakbym wiedzial to zdarlbym oglosznie owej szkoly ochrony Cobra, co ostatnio Ein podeslal 2 foty. I tak jak napisal byla tam jeszcze nowe siodemka W7 COBRA a tak pozostaje szukac jej w Polsce.

  2. Wyczytałem w gazetce , że z tymi beemkami to były jajca. 2 właścicieli, którzy notabene nie znali sie wogóle, spotkało się przypadkowo pod jednym z hoteli w Kołobrzegu. I ktoś zawiadomił psy, ze to pewnie kradzine autka skoro oba mają takie same , identyczne rejestracje, hehe
    Gostków zawinęli razem z autkami na komisariat i okazało się że w pyrlandii mają taki burdel w wydziale komunikacji, że wydali 2 identyczne blachy. jajca na całego.

  3. Kiedyś była podobna sytuacja z GS 13601 – dotyczyło to prywatnego Audi 100 na taksówce i VW Passata należącego do ABW. Oba auta zostały przez przypadek jednocześnie zatrzymane do kontroli 😉

  4. co do artykulu w gazecie, to potwierdzam, tak wlasnie bylo, tak sie sklada ze jednym z wlascicieli jest dobry znajomy miska wiec nam wycial ten artykul i wyslal a na kopercie bylo „niech zyje IV rp” 😛

  5. wlasnie znalazlam fajne tablice na fajnym samochodzie na allegro wiec wyslalam, nie bede nic zdradzac, poczekam az LU 🙂 je umiesci ; pozdrawiam wszystkich

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *