W0 YYYYY

w0_yyyyy.jpg
podesłał G0 OSTRY

17 komentarzy

  1. Śledząc komentarze innych ludzi, to można dojść do tego, że wszystkie indywidualne blachy są debilne… i takie typu C0 XXXX czy W0 AAAAAA, i takie z imieniem, i z nazwą firmy, i z marką samochodu, i z bezsensowną kombinacją liter i cyfr, i te z cyfrą 0…
    LIMAK – czemu uważasz, że blachy z imieniem są takie obciachowe?????

  2. a ja już wolałbym mieć przykładowo K0 MGI83, bo gdybym taką sobie założył to coś by oznaczała, skrót czegoś, jakiś symbol, a takie yyyyy to czysty debilizm, szpanerstwo…

  3. Jak to sie mowi (a bylo tez i tu niedawno) o gustach sie nie dyskutuje. Mi, np. podoba sie blaszka W* IIIII jest taka na blogu, bodaj na Imprezie (ale to jest niewazne), fajnie to wyglada a ze „tresc” bezsensowna to inna bajka. Blaszki typu XXXXX tez sa fajne tylko ze juz jest ich troche, wiec to juz nie jest ta radocha co byc „indywidualista”. Osobiscie zastanawiam sie dlaczego nikt nie skusil sie na O0 OOOOO (przynajmniej mi nic nie wiadomo o tym), jakbym mial swoje auto i odpowiednia kase to moze bym sie skusil na cos takiego. A co do rejestracji z imionami, pseudonimami to tu mam mieszane uczucia. I nie wiem co bylo by lepsze czy np. RST 83MW czy R1 WANIA (to taki lokalny patriotyzm). Pozdrawiam

  4. dobra.. to może przedstawię swoją hierarchię blach indywidualnych:
    1* najbardziej podobają mi się tablice które mają jakiś ‚sens’, np: P0_BABCI, G0_AWAY czy D0_JUTRA
    2* zaraz za nimi są blachy w stylu O0_OOOOO, C0_III albo Z9_ZZZZZ, thats gangsta!
    3* next: dobre są blachy z nazwą bryki [S4_AUDI itp. oczywiście z P0_RSCHE na czole;], nie mam również nic naprzeciwko rejestracjom z nazwą firmy.
    4* teraz leci cała masa blaszek za 1000pln w kolejności 3znaki, 4znaki, 5znaków.
    5* tutaj umieściłbym blachy Z imionami i xyvami; są mocno obciachowe, po prostu. takie blachy wstawiejcie se za przednią szybę waszych ciągników siodłowych.

    teraz chciałbym poruszyć kwestię tablic, jakże idiotycznych według coponiektórych, o kombinacji np: E3_TZA58 czy N7_BFU42. pomijając już sprawę z tym 1kPLN [dla jednych to suma nieosiągalna {ci się zwykle najbardziej plują}, dla innych – to kwota którą mogą spokojnie wyłożyć], jeżeli ktoś ma taką zachciankę; chce mieć indywidualną ale nie chce wyróżniać się w tłumie; przegrał zakład, nie można mu odbierać prawa do wolnego wyboru! Pozatym wydaję mi sie, że do mojego phantoma czy 62. wziąłbym własnie taka blachę, blachę którą rozkminią tylko prawdziwi koneserzy.

    to by było na [dzień dzisiejszy] tyle. jeszcze tylko mała sugestia: jeżeli już na prawdę nie wiećie co sobie wziąć, bierzcie chociażby *0_ABC, na pewno będzie git.

    ps: na przyszłość proszę, oszczędźcie mi komentarzy w stytlu, ‚czy ten debil nie miał już na co wydać tego tysiaka!? lepiej by se kupił jakieś skrzydło od matiza!’ plz!

    pozdro

  5. Słusznie. O gustach nie powinno się dyskutować, podobnie jak nie powinno się „w koło Macieju” pisać „A po co wydał tysiaka na Z0 ZZZZZ?”. Miał to wydał! – jego [jej] sprawa. ..ale też nie można się oburzać na to jeśli ktoś ma inne zdanie. Ja się interesuję tablicami (lepiej znany jestem na Wortalu) – a akurat tablice indywidualne interesują mnie najmniej. Gdybym miał tysiaka to na pewno nie wydałbym ani na skrzydło do Matiza ani na indywidualną blachę – ani jedno ani drugie nie jest mi do szczęścia potrzebne (tym bardziej, że nie mam Matiza). Zdecydowanie bardziej pasuje mi pomysł RHINO (vel Konkreta) dot. jakiegoś super kosmosu. Dla mnie taka tablica jest 100x bardziej interesująca niż większość indywidualek. Większość, bo np. miło popatrzeć gdy ktoś ma poczucie humoru: np. N0 COPS, N4 SPEED, wspomniane P0 BABCI, itd… ..ale jak zwykle to co ciekawe i oryginalne ginie w powodzi miałkich i pospolitych pomysłów.

    APO. Widziałem w Łodzi samochód z numerami:

    O0 OOOOO – był to jakiś biały hachback (kompletnie niepozorne auto). Tablice te widziałem latem 2000 roku. Nie mogłem wprost uwierzyć w to cudo. Tak się długo w nią wpatrywałem, bo nie wiedziałem czy to polska tablica czy nie, ale znajomy pasek „PL” uświadomił mnie szybko.

    Z ciekawych tablic tego typu można by sobie zamówić np.
    B8 BBB88, D0 OOD00, itd.. ale to już nie to samo :/

    Pomimo mego stosunkowo niewielkiego zainteresowania tablicami indywidualnymi z przyjemnością odnajduje na tym blogu rzadkie (ale jednak) swoje ślady. Niestety, nie wiążą się z nimi żadne fascynujące historie, typu pościgi, ucieczki, zdjęcia al’a paparazzi… Tak czy inaczej zaglądam tu często – indywidualki wszak są także tablicami rejestracyjnymi 😉

    pozdrawiam wszystkich i w zażartej dyskusji co lepsze:
    W0 ZBYCH, E3 MXG43, G2 SZEFU, czy W9 XXXXX życzę tolerancji i poczucia humoru!

  6. moim zdaniem fajnie by wygladalo na jakims samochodzi np na maluszQ blacha B0 GATY albo BI EDNY , BO SKI tego typu blachy nawet maja jakis sens na forum jest pare samochodow ktorych wlascicieli znam osobiscie … i nie zabardzo sa zadowoleni ze ktos bez ich zgody wystawia ich fury – ale to juz ich problem … jak mi sie uda to zamieszcze troche blaszek ktore maja taki sam numet tylko litera sie zmienia podajze bedzie ich 8 ale musze najpierw sie ustawic z wujkiem na sesje 😛

  7. Ja kiedyś załatwiłem z jednym gościem, że mi wyśle zdjęcia swoich firmowych pojazdów z blachami indywidualnymi… i przysłał mi je po jakimś czasie (są na blogu – wszystkie F* SOBEX, ale niestety bez Ś.P. F6 SOBEX).
    Nie mam żadnej ścisłej hierarchii wartości dotyczącej wyróżników na tablicach, ale za najlepsze oceniam blachy typu P0 BABCI, N0 LIMIT, W0 DZU itp. W tablicach z imionami nie ma wg mnie nic obciachowego – co jest w tym złego, że jakaś Kasia czy Jurek chce mieć blachy ze swoim imieniem???? Teraz jest dla nich taka możliwość, nie muszą zmieniać imienia np. na CB 3474A :))) Najgorsze są wg mnie takie tablice, które mają bezsensowną kombinację liter i cyfr, no chyba że to są firmowe blaszki, których są całe serie (np. W0 MCB**, W0 PEX**).

  8. Rejestracja Blog.pl

    [strona główna]

    [dodaj komentarz]

    W0 YYYYY

    podesłał G0 OSTRY

    2005-02-16 17:09:04

    ——————————————————

    komentarzy: 14

    mateusz | mateusz13000@wp.pl
    2009-04-18, 22:46:09, 95.41.238.197 | spoko

    Ch@mpion |
    2005-02-17, 21:18:54, 83.26.183.170 | Ja kiedyś załatwiłem z jednym gościem, że mi wyśle zdjęcia swoich firmowych pojazdów z blachami indywidualnymi… i przysłał mi je po jakimś czasie (są na blogu – wszystkie F* SOBEX, ale niestety bez Ś.P. F6 SOBEX).
    Nie mam żadnej ścisłej hierarchii wartości dotyczącej wyróżników na tablicach, ale za najlepsze oceniam blachy typu P0 BABCI, N0 LIMIT, W0 DZU itp. W tablicach z imionami nie ma wg mnie nic obciachowego – co jest w tym złego, że jakaś Kasia czy Jurek chce mieć blachy ze swoim imieniem???? Teraz jest dla nich taka możliwość, nie muszą zmieniać imienia np. na CB 3474A :))) Najgorsze są wg mnie takie tablice, które mają bezsensowną kombinację liter i cyfr, no chyba że to są firmowe blaszki, których są całe serie (np. W0 MCB**, W0 PEX**).

    konrad16 |
    2005-02-17, 20:41:54, 83.26.93.103 | moim zdaniem fajnie by wygladalo na jakims samochodzi np na maluszQ blacha B0 GATY albo BI EDNY , BO SKI tego typu blachy nawet maja jakis sens na forum jest pare samochodow ktorych wlascicieli znam osobiscie … i nie zabardzo sa zadowoleni ze ktos bez ich zgody wystawia ich fury – ale to juz ich problem … jak mi sie uda to zamieszcze troche blaszek ktore maja taki sam numet tylko litera sie zmienia podajze bedzie ich 8 ale musze najpierw sie ustawic z wujkiem na sesje 😛

    Baku |
    2005-02-17, 18:42:16, 194.63.132.51 | Słusznie. O gustach nie powinno się dyskutować, podobnie jak nie powinno się „w koło Macieju” pisać „A po co wydał tysiaka na Z0 ZZZZZ?”. Miał to wydał! – jego [jej] sprawa. ..ale też nie można się oburzać na to jeśli ktoś ma inne zdanie. Ja się interesuję tablicami (lepiej znany jestem na Wortalu) – a akurat tablice indywidualne interesują mnie najmniej. Gdybym miał tysiaka to na pewno nie wydałbym ani na skrzydło do Matiza ani na indywidualną blachę – ani jedno ani drugie nie jest mi do szczęścia potrzebne (tym bardziej, że nie mam Matiza). Zdecydowanie bardziej pasuje mi pomysł RHINO (vel Konkreta) dot. jakiegoś super kosmosu. Dla mnie taka tablica jest 100x bardziej interesująca niż większość indywidualek. Większość, bo np. miło popatrzeć gdy ktoś ma poczucie humoru: np. N0 COPS, N4 SPEED, wspomniane P0 BABCI, itd… ..ale jak zwykle to co ciekawe i oryginalne ginie w powodzi miałkich i pospolitych pomysłów.

    APO. Widziałem w Łodzi samochód z numerami:

    O0 OOOOO – był to jakiś biały hachback (kompletnie niepozorne auto). Tablice te widziałem latem 2000 roku. Nie mogłem wprost uwierzyć w to cudo. Tak się długo w nią wpatrywałem, bo nie wiedziałem czy to polska tablica czy nie, ale znajomy pasek „PL” uświadomił mnie szybko.

    Z ciekawych tablic tego typu można by sobie zamówić np.
    B8 BBB88, D0 OOD00, itd.. ale to już nie to samo :/

    Pomimo mego stosunkowo niewielkiego zainteresowania tablicami indywidualnymi z przyjemnością odnajduje na tym blogu rzadkie (ale jednak) swoje ślady. Niestety, nie wiążą się z nimi żadne fascynujące historie, typu pościgi, ucieczki, zdjęcia al’a paparazzi… Tak czy inaczej zaglądam tu często – indywidualki wszak są także tablicami rejestracyjnymi 😉

    pozdrawiam wszystkich i w zażartej dyskusji co lepsze:
    W0 ZBYCH, E3 MXG43, G2 SZEFU, czy W9 XXXXX życzę tolerancji i poczucia humoru!

    LIMAK |
    2005-02-17, 18:05:33, 83.25.200.219 | dobra.. to może przedstawię swoją hierarchię blach indywidualnych:
    1* najbardziej podobają mi się tablice które mają jakiś ‚sens’, np: P0_BABCI, G0_AWAY czy D0_JUTRA
    2* zaraz za nimi są blachy w stylu O0_OOOOO, C0_III albo Z9_ZZZZZ, thats gangsta!
    3* next: dobre są blachy z nazwą bryki [S4_AUDI itp. oczywiście z P0_RSCHE na czole;], nie mam również nic naprzeciwko rejestracjom z nazwą firmy.
    4* teraz leci cała masa blaszek za 1000pln w kolejności 3znaki, 4znaki, 5znaków.
    5* tutaj umieściłbym blachy Z imionami i xyvami; są mocno obciachowe, po prostu. takie blachy wstawiejcie se za przednią szybę waszych ciągników siodłowych.

    teraz chciałbym poruszyć kwestię tablic, jakże idiotycznych według coponiektórych, o kombinacji np: E3_TZA58 czy N7_BFU42. pomijając już sprawę z tym 1kPLN [dla jednych to suma nieosiągalna {ci się zwykle najbardziej plują}, dla innych – to kwota którą mogą spokojnie wyłożyć], jeżeli ktoś ma taką zachciankę; chce mieć indywidualną ale nie chce wyróżniać się w tłumie; przegrał zakład, nie można mu odbierać prawa do wolnego wyboru! Pozatym wydaję mi sie, że do mojego phantoma czy 62. wziąłbym własnie taka blachę, blachę którą rozkminią tylko prawdziwi koneserzy.

    to by było na [dzień dzisiejszy] tyle. jeszcze tylko mała sugestia: jeżeli już na prawdę nie wiećie co sobie wziąć, bierzcie chociażby *0_ABC, na pewno będzie git.

    ps: na przyszłość proszę, oszczędźcie mi komentarzy w stytlu, ‚czy ten debil nie miał już na co wydać tego tysiaka!? lepiej by se kupił jakieś skrzydło od matiza!’ plz!

    pozdro

    wania |
    2005-02-17, 17:10:51, 80.55.110.38 | Jak to sie mowi (a bylo tez i tu niedawno) o gustach sie nie dyskutuje. Mi, np. podoba sie blaszka W* IIIII jest taka na blogu, bodaj na Imprezie (ale to jest niewazne), fajnie to wyglada a ze „tresc” bezsensowna to inna bajka. Blaszki typu XXXXX tez sa fajne tylko ze juz jest ich troche, wiec to juz nie jest ta radocha co byc „indywidualista”. Osobiscie zastanawiam sie dlaczego nikt nie skusil sie na O0 OOOOO (przynajmniej mi nic nie wiadomo o tym), jakbym mial swoje auto i odpowiednia kase to moze bym sie skusil na cos takiego. A co do rejestracji z imionami, pseudonimami to tu mam mieszane uczucia. I nie wiem co bylo by lepsze czy np. RST 83MW czy R1 WANIA (to taki lokalny patriotyzm). Pozdrawiam

    einsamkeit |
    2005-02-17, 16:45:55, 81.219.148.253 | a ja już wolałbym mieć przykładowo K0 MGI83, bo gdybym taką sobie założył to coś by oznaczała, skrót czegoś, jakiś symbol, a takie yyyyy to czysty debilizm, szpanerstwo…

    RHINO |
    2005-02-17, 13:24:30, 217.30.134.122 | Wolę W0 YYYYY niż Z7 MG86. A i tak najbardziej bym chciał mieć jakiś symatyczny kosmos z inicjałami na końcu 🙂

    Ch@mpion |
    2005-02-17, 12:30:49, 83.26.190.142 | Śledząc komentarze innych ludzi, to można dojść do tego, że wszystkie indywidualne blachy są debilne… i takie typu C0 XXXX czy W0 AAAAAA, i takie z imieniem, i z nazwą firmy, i z marką samochodu, i z bezsensowną kombinacją liter i cyfr, i te z cyfrą 0…
    LIMAK – czemu uważasz, że blachy z imieniem są takie obciachowe?????

    LIMAK |
    2005-02-17, 00:00:56, 83.25.207.94 | aco? uważasz że blachy w stylu W0 BARTI czy G0 DAREK są lepsze?! to jest dopiero obciach..

    G0 OSTRY | r_e_x_e_l@op.pl
    2005-02-16, 23:11:01, 217.79.145.82 | według mnie zeby wydać tysia za tak debilną blache to naprawde, trzeba miec nasrane.

    Ch@mpion |
    2005-02-16, 20:22:50, 83.26.190.142 | Kiedyś koleżanka do mnie na GG: „ja sobie wezmę tablicę indywidualną… yyyyy…” no to jej doradziłem C0 YYYYY :)))

    Szumek |
    2005-02-16, 19:06:43, 83.25.89.132 | Może chciał tak jak wszyscy XXXXX, ale się kombinacje skończyły w mazowieckim 🙂

    WWL |
    2005-02-16, 18:11:26, 83.31.57.241 | Właściciel tak się yyyyy dlugo zastanawiał yyyyy nad blaszką indywidualną yyyyy aż nie mógł nic innego wymyślić niż yyyyy ;D

    Po sukcesie sto.blog.pl postanowilismy byc rownie fajni i polecielismy opcje z rejestracja.

    Jeśli chcesz być równie fajny bądź czujny, uważaj na drogach, słuchaj evah, podsyłaj zdjęcie na mail i nie rozczaruj się jego niebytem na tej stronie…

    Archiwum
    {archiwum}

    URL-e
    {linki}

  9. Rejestracja Blog.pl

    [strona główna]

    [dodaj komentarz]

    W0 YYYYY

    podesłał G0 OSTRY

    2005-02-16 17:09:04

    ——————————————————

    komentarzy: 14

    mateusz | mateusz13000@wp.pl
    2009-04-18, 22:46:09, 95.41.238.197 | spoko

    Ch@mpion |
    2005-02-17, 21:18:54, 83.26.183.170 | Ja kiedyś załatwiłem z jednym gościem, że mi wyśle zdjęcia swoich firmowych pojazdów z blachami indywidualnymi… i przysłał mi je po jakimś czasie (są na blogu – wszystkie F* SOBEX, ale niestety bez Ś.P. F6 SOBEX).
    Nie mam żadnej ścisłej hierarchii wartości dotyczącej wyróżników na tablicach, ale za najlepsze oceniam blachy typu P0 BABCI, N0 LIMIT, W0 DZU itp. W tablicach z imionami nie ma wg mnie nic obciachowego – co jest w tym złego, że jakaś Kasia czy Jurek chce mieć blachy ze swoim imieniem???? Teraz jest dla nich taka możliwość, nie muszą zmieniać imienia np. na CB 3474A :))) Najgorsze są wg mnie takie tablice, które mają bezsensowną kombinację liter i cyfr, no chyba że to są firmowe blaszki, których są całe serie (np. W0 MCB**, W0 PEX**).

    konrad16 |
    2005-02-17, 20:41:54, 83.26.93.103 | moim zdaniem fajnie by wygladalo na jakims samochodzi np na maluszQ blacha B0 GATY albo BI EDNY , BO SKI tego typu blachy nawet maja jakis sens na forum jest pare samochodow ktorych wlascicieli znam osobiscie … i nie zabardzo sa zadowoleni ze ktos bez ich zgody wystawia ich fury – ale to juz ich problem … jak mi sie uda to zamieszcze troche blaszek ktore maja taki sam numet tylko litera sie zmienia podajze bedzie ich 8 ale musze najpierw sie ustawic z wujkiem na sesje 😛

    Baku |
    2005-02-17, 18:42:16, 194.63.132.51 | Słusznie. O gustach nie powinno się dyskutować, podobnie jak nie powinno się „w koło Macieju” pisać „A po co wydał tysiaka na Z0 ZZZZZ?”. Miał to wydał! – jego [jej] sprawa. ..ale też nie można się oburzać na to jeśli ktoś ma inne zdanie. Ja się interesuję tablicami (lepiej znany jestem na Wortalu) – a akurat tablice indywidualne interesują mnie najmniej. Gdybym miał tysiaka to na pewno nie wydałbym ani na skrzydło do Matiza ani na indywidualną blachę – ani jedno ani drugie nie jest mi do szczęścia potrzebne (tym bardziej, że nie mam Matiza). Zdecydowanie bardziej pasuje mi pomysł RHINO (vel Konkreta) dot. jakiegoś super kosmosu. Dla mnie taka tablica jest 100x bardziej interesująca niż większość indywidualek. Większość, bo np. miło popatrzeć gdy ktoś ma poczucie humoru: np. N0 COPS, N4 SPEED, wspomniane P0 BABCI, itd… ..ale jak zwykle to co ciekawe i oryginalne ginie w powodzi miałkich i pospolitych pomysłów.

    APO. Widziałem w Łodzi samochód z numerami:

    O0 OOOOO – był to jakiś biały hachback (kompletnie niepozorne auto). Tablice te widziałem latem 2000 roku. Nie mogłem wprost uwierzyć w to cudo. Tak się długo w nią wpatrywałem, bo nie wiedziałem czy to polska tablica czy nie, ale znajomy pasek „PL” uświadomił mnie szybko.

    Z ciekawych tablic tego typu można by sobie zamówić np.
    B8 BBB88, D0 OOD00, itd.. ale to już nie to samo :/

    Pomimo mego stosunkowo niewielkiego zainteresowania tablicami indywidualnymi z przyjemnością odnajduje na tym blogu rzadkie (ale jednak) swoje ślady. Niestety, nie wiążą się z nimi żadne fascynujące historie, typu pościgi, ucieczki, zdjęcia al’a paparazzi… Tak czy inaczej zaglądam tu często – indywidualki wszak są także tablicami rejestracyjnymi 😉

    pozdrawiam wszystkich i w zażartej dyskusji co lepsze:
    W0 ZBYCH, E3 MXG43, G2 SZEFU, czy W9 XXXXX życzę tolerancji i poczucia humoru!

    LIMAK |
    2005-02-17, 18:05:33, 83.25.200.219 | dobra.. to może przedstawię swoją hierarchię blach indywidualnych:
    1* najbardziej podobają mi się tablice które mają jakiś ‚sens’, np: P0_BABCI, G0_AWAY czy D0_JUTRA
    2* zaraz za nimi są blachy w stylu O0_OOOOO, C0_III albo Z9_ZZZZZ, thats gangsta!
    3* next: dobre są blachy z nazwą bryki [S4_AUDI itp. oczywiście z P0_RSCHE na czole;], nie mam również nic naprzeciwko rejestracjom z nazwą firmy.
    4* teraz leci cała masa blaszek za 1000pln w kolejności 3znaki, 4znaki, 5znaków.
    5* tutaj umieściłbym blachy Z imionami i xyvami; są mocno obciachowe, po prostu. takie blachy wstawiejcie se za przednią szybę waszych ciągników siodłowych.

    teraz chciałbym poruszyć kwestię tablic, jakże idiotycznych według coponiektórych, o kombinacji np: E3_TZA58 czy N7_BFU42. pomijając już sprawę z tym 1kPLN [dla jednych to suma nieosiągalna {ci się zwykle najbardziej plują}, dla innych – to kwota którą mogą spokojnie wyłożyć], jeżeli ktoś ma taką zachciankę; chce mieć indywidualną ale nie chce wyróżniać się w tłumie; przegrał zakład, nie można mu odbierać prawa do wolnego wyboru! Pozatym wydaję mi sie, że do mojego phantoma czy 62. wziąłbym własnie taka blachę, blachę którą rozkminią tylko prawdziwi koneserzy.

    to by było na [dzień dzisiejszy] tyle. jeszcze tylko mała sugestia: jeżeli już na prawdę nie wiećie co sobie wziąć, bierzcie chociażby *0_ABC, na pewno będzie git.

    ps: na przyszłość proszę, oszczędźcie mi komentarzy w stytlu, ‚czy ten debil nie miał już na co wydać tego tysiaka!? lepiej by se kupił jakieś skrzydło od matiza!’ plz!

    pozdro

    wania |
    2005-02-17, 17:10:51, 80.55.110.38 | Jak to sie mowi (a bylo tez i tu niedawno) o gustach sie nie dyskutuje. Mi, np. podoba sie blaszka W* IIIII jest taka na blogu, bodaj na Imprezie (ale to jest niewazne), fajnie to wyglada a ze „tresc” bezsensowna to inna bajka. Blaszki typu XXXXX tez sa fajne tylko ze juz jest ich troche, wiec to juz nie jest ta radocha co byc „indywidualista”. Osobiscie zastanawiam sie dlaczego nikt nie skusil sie na O0 OOOOO (przynajmniej mi nic nie wiadomo o tym), jakbym mial swoje auto i odpowiednia kase to moze bym sie skusil na cos takiego. A co do rejestracji z imionami, pseudonimami to tu mam mieszane uczucia. I nie wiem co bylo by lepsze czy np. RST 83MW czy R1 WANIA (to taki lokalny patriotyzm). Pozdrawiam

    einsamkeit |
    2005-02-17, 16:45:55, 81.219.148.253 | a ja już wolałbym mieć przykładowo K0 MGI83, bo gdybym taką sobie założył to coś by oznaczała, skrót czegoś, jakiś symbol, a takie yyyyy to czysty debilizm, szpanerstwo…

    RHINO |
    2005-02-17, 13:24:30, 217.30.134.122 | Wolę W0 YYYYY niż Z7 MG86. A i tak najbardziej bym chciał mieć jakiś symatyczny kosmos z inicjałami na końcu 🙂

    Ch@mpion |
    2005-02-17, 12:30:49, 83.26.190.142 | Śledząc komentarze innych ludzi, to można dojść do tego, że wszystkie indywidualne blachy są debilne… i takie typu C0 XXXX czy W0 AAAAAA, i takie z imieniem, i z nazwą firmy, i z marką samochodu, i z bezsensowną kombinacją liter i cyfr, i te z cyfrą 0…
    LIMAK – czemu uważasz, że blachy z imieniem są takie obciachowe?????

    LIMAK |
    2005-02-17, 00:00:56, 83.25.207.94 | aco? uważasz że blachy w stylu W0 BARTI czy G0 DAREK są lepsze?! to jest dopiero obciach..

    G0 OSTRY | r_e_x_e_l@op.pl
    2005-02-16, 23:11:01, 217.79.145.82 | według mnie zeby wydać tysia za tak debilną blache to naprawde, trzeba miec nasrane.

    Ch@mpion |
    2005-02-16, 20:22:50, 83.26.190.142 | Kiedyś koleżanka do mnie na GG: „ja sobie wezmę tablicę indywidualną… yyyyy…” no to jej doradziłem C0 YYYYY :)))

    Szumek |
    2005-02-16, 19:06:43, 83.25.89.132 | Może chciał tak jak wszyscy XXXXX, ale się kombinacje skończyły w mazowieckim 🙂

    WWL |
    2005-02-16, 18:11:26, 83.31.57.241 | Właściciel tak się yyyyy dlugo zastanawiał yyyyy nad blaszką indywidualną yyyyy aż nie mógł nic innego wymyślić niż yyyyy ;D

    Po sukcesie sto.blog.pl postanowilismy byc rownie fajni i polecielismy opcje z rejestracja.

    Jeśli chcesz być równie fajny bądź czujny, uważaj na drogach, słuchaj evah, podsyłaj zdjęcie na mail i nie rozczaruj się jego niebytem na tej stronie…

    Archiwum
    {archiwum}

    URL-e
    {linki}

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *